První máj   Street Art   Rioty   R.E. Skružný   Vznik ČSR   Vyhlazení   Vzdělání   En|De|Pl|Ru  

Aktivismus    Reporty    Pozvánky    Termíny    Vzpomínáme    Koncept    Ideologie    PC bezpečnost  

Zrcadlo ve studni

Není možné hovořit o smyslu života bez divokých spekulací a bez hlubokého ponoření se do oblasti náboženství a filosofie. Jistě, můžete se stále držet biogického smyslu života – jímž je prostě reprodukce a možná i zdokonalování druhu, k němuž patříte – ale lidské bytosti rovněž potřebují i jakýsi metafyzický smysl.

Když se v každodenním životě setkávám s lidmi, vždy si dělám starost, abych nezranil jejich city, nezklamal je, abych jim nezavdal příčinu cítit se nějak nepříjemně atd., a obecně řečeno se prostě pro druhé nechci stát problémem. Když cítím, že jsem pomohl nebo udělal radost, nebo udělal den lepší jedincům, s nimiž mám vztah, cítím se pak dobře. Být milou, slušnou a dobrou osobou dává mému životu hlubší smysl. Nemyslím si, že život by pro mě byl snesitelný, kdybych cítil, že jsem nepříjemný či jsem problémem pro lidi kolem sebe. Když někdy cítím, že jsem někomu stál v cestě, velmi mne to trápí, často celé dny – a dokonce celé roky. Kdysi jsem na základní škole nechtě strčil do jedné dívky, až spadla do nějakého trnitého křoví, a i dnes, po více než 30 letech na to někdy myslím a mám z toho špatný pocit.

Když jsem vzal svého nejmladšího syna do nemocnice, abych mu nechal ošetřit zraněnou nohu, cítíl jsem se jako parazit, zneužívající systém určený Francouzům, a že konám něco špatného, nicméně má žena i já platíme daně a můj syn je Francouz, takže jsem si uvědomil svou pošetilost. Zatímco jsem si však dělal takové výčitky, viděl jsem, jak hordy Afričanů(zvláště těch) a Asiatů (těch rovněž), vchází a vychází z nemocnice. Ti nestydatě využívají systém k vlastnímu užitku (vyžadují pomoc, stěžují si na všechno možné, neprojevují vděčnost za pomoc, jíž se jim dostalo atd.), a někteří z nich při odchodu z nemocnice (a to nežertuji!) dokonce útočili na holubi a pokoušeli se je nakopnout a smáli se, když se jim to povedlo – snažíce se udělat na svou skupinu dojem nebo co (nemám představu, co se honí v takové mysli). Byli to titíž holubi, s nimiž se můj druhý syn a má nejmladší dcera podělili o svůj oběd, který jsme jedli u nemocnice. (Mé dvě děti si přestaly hrát a šokovány sledovaly jejich chování).

My – Evropané – jsme dobré a poctivé lidské bytosti, protože jsme Evropané – a pouze Evropané mají tyto kvality. Záleží tudíž na Evropě, protože jsme součástí Evropy a protože Evropa je naší součástí, a Evropa – jakožto biologický výraz – je tím, co zajišťuje nesmrtelnost všech ctihodných lidí [česky] a rovněž naději na lepší budoucnost nás všech. Pokud Evropa zvítězí, snad možná nalezneme ještě větší a hlubší smysl, než který nyní vnímáme, na všech úrovních.

Pokud jde o zbytek lidstva, samozřejmě ne všichni jsou jako výše zmínění cvoci nakopávající holuby, ale přinejlepším nejsou jako my a to musíme mít stále na mysli. Oni nejsou jako my! Většina z nich jsou sadističtí, parazitující a destruktivní, a toto musíme vědět a nikdy na to nezapomínat. Evropa musí zůstat prosta takových kreatur – všemi prostředky! Jsou jako jed v našich studních! HailaR WôðanaR!

Varg Vikernes


|Autor: Redakce|Zdroj: sarmatia.wordpress.com|29.12.2013|