První máj   Street Art   Rioty   R.E. Skružný   Vznik ČSR   Vyhlazení   Vzdělání   En|De|Pl|Ru  

Aktivismus    Reporty    Pozvánky    Termíny    Vzpomínáme    Koncept    Ideologie    PC bezpečnost  

Pochod zvrácenosti v Bratislavě

V sobotu 28.6.2014 ve 13:00 hod se na Hviezdoslavově náměstí v Bratislavě konala další z akcí zaměřená proti tradiční, zdravé rodině pod názvem "Duhový pride - pojď ven s rodinou". Podle oficiální stránky pochodu se mělo jednat o upozornění na to, že skutečné hodnoty rodiny jsou láska, soudržnost a podpora. Ano já souhlasím, ale nikdy nepřijmu fakt, že takové hodnoty, které jsou výsadou nás, co nezradili svou víru, mohou být dětem vštěpovány homosexuály, lesbami, pedofily, či jiným zvráceným hnusem, který se nám představil v Bratislavě.

Letos se jim podařila vysoká účast, protože demagogickým podnázvem "Pojď ven s rodinou" svolali tvůrci chorobného veřejného mínění i ovlivněné svobodné maminky a nesezdané páry s dětmi, kterým se vehementně snažili vtisknout do hlav, že nově přijatý ústavní zákon je "nemocný a nedemokratický" ("manželství je jedinečným svazkem jednoho muže a jedné ženy. Slovenská republika manželství všestranně chrání a napomáhá jeho dobru".) Podle toho co jsem viděl, byl pochod gay pride přehlídkou mužů v ženských šatech, spoře oděných žen a mužů, případně šílených přívrženců LGBTI loby z řad zaprodaných celebrit a státních zaměstnanců... no co, vždyť třeba nějak nasbírat hlasy...

Celé Hviezdoslavovo náměstí bylo obklopené kovovými zátarasy a dav policistů sice s nechutí, ale přece, bránil tyto ubohé karikatury člověka před hněvem lidu. (Ještě by mě zajímalo, kdo to zaplatí? Ah ano, my všichni)

Už po příchodu na náměstí byl členům Slovenské pospolitosti zakázán vstup na náměstí bez udání důvodu, či jakéhokoliv paragrafu. No nevadí, už jsem si zvykl, že slušný člověk nezmůže nic. Krátce po tom, co jsem se pokusil vyjádřit veřejně svůj názor tím, že jsem chtěl zabránit vstupu na Hviezdoslavovo náměstí kolemjdoucím buzerantům, jsem byl spacifikován a předveden na policii, kde jsem byl držen spolu s další členkou Slovenské pospolitosti bez udání důvodu bezmála 4 hodiny a nakonec vyslechnut - na konečný verdikt si rádi počkáme. K tomu co se děje v mém milovaném kraji mohu dodat jen jedno, lidé vypněte televizi, zavřete Facebook a dokonce i tuto stránku a jděte konečně do ulic - chránit svou zem!



|Autor: Redakce|Zdroj: pospolitost.org|1.7.2014|